Duitse drogisterij DM

Eerder ben ik al een paar dagen in Duitsland geweest maar een tijdje geleden ben ik weer heen geweest. Ik vind Duitsland echt een super land om te shoppen, vooral de Duitse drogisterijen zijn geweldig en zo goedkoop! Eigenlijk is alles in Duitsland een stuk goedkoper, daar kost alles gewoon bijna de helft van wat wij in Nederland betalen. Daarnaast hebben deze drogisterijen in Duitsland ook hun eigen merken en helemaal niet duur.

Zelf kom ik het liefst in de Duitse drogisterij DM, deze is in elke grote stad van Duitsland te vinden en vaak ook op stations. Balea en P2 zijn mijn favoriete merken uit deze drogisterij. Balea heeft veel verzorgingsproducten en P2 veel cosmeticaproducten voor redelijke prijzen.

Hieronder zien jullie wat ik allemaal bij DM gekocht heb:

Afbeelding

Dit zijn verzorgingsproducten van Balea, van links naar rechts:
1. Creme peeling €1,45
2. Summer Glam Bodylotion €1,45
3. Bodylotion Cocos €1,45
4. Oil repair €2,95
5. Droogshampoo Trend Up €2,45
6. Dagcreme voor droge huid €1,95
7. Wasgel €1,65
8. 3 in 1 gezichtsreiniger €1,95
9. Gezichtsreiniger melk €0,75

Afbeelding

Dit zijn de cosmeticaproducten van P2, van links naar rechts:
1. Foundation €5,95
2. Highlighter €5,95
3. Lippenstift €1,95
4. Dubbele puntenslijper €0,95
5. Oogschaduw €2,95
6. Mascara €2,95
7. Wenkbrauwpotlood €1,95
8. Khol oogpotlood €1,95

Afbeelding

Dit zijn de nagellakjes van P2. De 2 nagellakpotjes links (Lost in Glitter) kosten €2,45 de overige nagellakpotjes (Sand Style) kosten €1,95 per stuk.

Afbeelding

In totaal was ik voor alles maar €59,20 kwijt, niet gek als zeg ik het zelf! Ik raad het jullie zeker aan om een keer in Duitsland te gaan shoppen. Vaak zijn treintickets via http://www.nshispeed.nl niet duur.

Shoppen jullie wel eens bij DM in Duitsland en zo ja wat vinden jullie er van?

Leave a Reply

