P2 nagellak

Gister ben ik teruggekomen van een midweek Duitsland, regelmatig ga ik daar af en toe heen. Vorig jaar heb ik de Duitse drogisterij DM ontdekt en het voelde meteen alsof ik in de zevende hemel was. Persoonlijk vind ik de Duitse drogisterij DM veel mooier dan de Nederlandse drogisterijen. Je kunt er van alles vinden en alles is een stuk goedkoper dan in Nederland.

20131116-232951.jpg
Elke keer als ik naar de DM ga sla ik een aantal nagellakjes in van het merk P2. P2 is een Duits make up merk met een hele mooie nagellak collectie. Ik heb de P2 sand style polish getest, dit is een nagellak met een soort glitter zandkorreltjes erin. De nagellak is niet te dik maar ook niet te dun, precies goed eigenlijk. Op de foto hieronder kun je zien hoe het eruit ziet. Ik heb op al mijn nagels maar 1 laagje nagellak gesmeerd. Hij dekt gelijk goed. De P2 sand style polish kost maar €1,95. Een echte aanrader om te kopen als je in Duitsland bent!

Wat vind jij van deze nagellak?

Leave a comment